português | english | français | català

logo

Búsqueda en la base de datos

Base de datos:
fons
Buscar:
CEIP SANT MIQUEL D'ASCO []
Referencias encontradas:
Mostrando:
1 .. 2   en el formato [Estandar]
página 1 de 1


1 / 2
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share
Joc a joc, de plaça a plaça / M. Lourdes Ambrós Ortiz i Trini Ferrús Barbero. Mestres del CEIP Sant Miquel. Ascó., Biel Pubill Soler. Mestre d'Educació Física. IES Flix
Pubill i Soler, Biel


En: Experiències didàctiques (2004) , p. 39-42 : il.

Aquest article ens presenta una experiència duta a terme conjuntament entre el CEIP Sant Miquel d'Ascó i l'IES Flix, en la qual, es va organitzar una activitat basada en la recuperació de diferents jocs tradicionals, preocupant-se no sols de la part lúdica que del joc es desprèn, sinó també de sensibilitzar l'alumnat de la necessitat de conèixer i dignificar zones del nucli antic del poble i generar dinàmiques de conscienciació, encaminades a valorar la riquesa de qualsevol racó del patrimoni urbà.Ens parla de la contextualització de l'experiència, dels objectius i metodologia del projecte i dels jocs i activitats a les places.


Matèries: Metodologia didàctica ; Escoles primàries ; Escoles secundàries ; Jocs populars ; Tradicions populars ; Jocs infantils ; Places
Matèries:CEIP Sant Miquel d'Ascó ; IES Flix
Àmbit:Ascó ; Flix
Cronologia:[2004]
Autors add.:Ferrús Barbero, Trini ; Ambrós i Ortiz, M. Lourdes
Accés: http://hdl.handle.net/20.500.11797/RP1539


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 2
seleccionar
imprimir

Bookmark and Share
Construïm un terrari per a cargols / CEIP Sant Miquel d'Ascó

CEIP Sant Miquel d'Ascó.


En: In-fàn-ci-a educar de 0 a 6 anys : revista de l'Associació de Mestres Rosa Sensat, núm. 143 (març/abril 2005), p. 2-3



Matèries: Escoles primàries ; Activitats escolars ; Zoologia ; Ensenyament primari
Matèries:CEIP Sant Miquel d'Ascó
Àmbit:Ascó
Cronologia:2005


Enllaç permanent a aquest registre



página 1 de 1

Base de datos  fons : Formulario avanzado

   
Buscar:
en el campo:
 
1     
2   
3